Idź do treci
Nawigacja mobilna

OSHEE Integracja

Warsztaty i integracja dla pracowników firmy w Hotelu Arłamów

Kliknij, aby zobaczyć więcej

Purina Blisko od 10 lat!

Impreza celebrująca dekadę fabryki Nestlé Purina

Kliknij, aby zobaczyć więcej

Rossmann Polska Strefa festiwalowa

Strefa festiwalowa marki na Orange Warsaw Festiwal

Kliknij, aby zobaczyć więcej

Zeelandia Expo - spotkanie liderów

Gathering of leaders from the confectionery and bakery industries

Kliknij, aby zobaczyć więcej

Rossmann Polska Rozmowy pod znakiem Centaura

Konferencja Rossmann Polska dla niemal trzech tysięcy uczestników

Kliknij, aby zobaczyć więcej

Rossmann Polska Strefa festiwalowa

Strefa Rossmann Polska na festiwalach Open’er i OFF

Kliknij, aby zobaczyć więcej
OSHEE Integracja
To była niezapomniana noc! W Hotelu Arłamów spotkały się wszystkie osoby pracujące w OSHEE, by wspólnie uczyć się, rozwijać, a na końcu świętować i integrować. Event rozpoczął się od warsztatów psychologicznych i ratownictwa medycznego. Później przyszedł czas na chwilę odprężenia podczas wspólnych zajęć jogi i medytacji oraz wizyty w saunarium. Zwieńczeniem wieczoru był bal w stylu "Wielkiego Gatsby'ego", gdzie na uczestników poza pyszną kolacją oraz występami scenicznymi czekały m.in. kasyno, fotobudka i pokazy sztuki barmańskiej.
Purina Blisko od 10 lat!
W ramach eventu "Blisko od 10 lat!" pracownicy Nestlé Purina świętowali 10-lecie swojej fabryki. Tym razem przygotowaliśmy coś naprawdę wyjątkowego – wielką podwieszaną diodę, która podczas części oficjalnej wydarzenia pełniła rolę wyświetlacza, by wieczorem zamienić się w gigantyczną kulę disco. Niemal 1000 osób bawiło się w Hali Stulecia do muzyki Mroza, Stage Fever i autorskiego DJ seta. Nasza agencja odpowiadała za kreację, produkcję oraz projekt sceno-techniki eventu.
Rossmann Polska Strefa festiwalowa
Już po raz trzeci wspólnie z Rossmann Polska stworzyliśmy spektakularną strefę festiwalową, tym razem w ramach Orange Warsaw Festival. Odwiedzający mogli skorzystać z salonu beauty, usług barbera i studia ulotnych tatuaży. Jak zawsze w strefie „Czujesz Klimat?” prawdziwym magnesem były instaspoty. W 2024 roku gości przyciągały: łazienka odwrócona do góry nogami, wielka żółta kaczucha i megakoszyk, w którym zmieściłyby się każde zakupy zrobione w drogerii Rossmann. Strefa okazała się sukcesem - przyciągnęła masę ludzi, nawet w trakcie koncertów.
Zeelandia Expo - spotkanie liderów
Zeelandia Expo to spotkanie liderów branży cukierniczej i piekarskiej. Dla klienta kluczowe było stworzenie unikatowej platformy wymiany doświadczeń po trzyletniej przerwie spowodowanej pandemią oraz promowanie nowej linii wegańskich produktów tak, by przekonać do nich uczestników wydarzenia. Na dwa dni zamieniliśmy więc hotel Narvil w cukiernię i piekarnię jednocześnie, zabierając gości w świat pełen kolorów, zapachów i smaków.
Rossmann Polska Rozmowy pod znakiem Centaura
2024 rok rozpoczęliśmy z przytupem w Łodzi konferencją Rozmowy pod Znakiem Centaura dla Rossmann Polska. Część oficjalna odbyła się w Atlas Arenie. Tam, dzięki efektom specjalnym i animacjom, w atrakcyjny sposób zaprezentowaliśmy nowe produkty Klienta oraz świętowaliśmy 25-lecie marki. After party z udziałem m.in. Mroza i Agnieszki Chylińskiej odbyło się w specjalnie zaaranżowanej w tym celu Hali Expo. Została tam również zbudowana specjalna strefa food court, w której dania serwowały aż cztery łódzkie restauracje. W celebracji wzięło udział około 2700 osób z całej Polski.
Rossmann Polska Strefa festiwalowa
Strefa festiwalowa Rossmann - za dnia skromna, po zmroku zyskiwała nowe oblicze. Podświetlane trybuny, z których można było oglądać koncerty na scenie głównej, wielkie neony, mieniąca się elewacja i świecące huśtawki. A w środku masa atrakcji: kolorowe instaspoty, świetnie zaopatrzony bar oraz trzy stoiska beauty, gdzie można było dopieścić swój festiwalowy look. Dodatkową atrakcją były występy DJ-ów rozgrzewających parkiet do czerwoności. Przez cztery dni strefę odwiedziło ponad 100 tysięcy osób!