Idź do treci
Nawigacja mobilna

PKP Energetyka Konferencja Top 400

Coroczna konferencja podsumowująca działania PKP Energetyka

Kliknij, aby zobaczyć więcej

Kongres 590

Największa konferencja międzynarodowa dotycząca polskiego handlu

Kliknij, aby zobaczyć więcej

PKP PLK Gala 20-lecia spółki

Celebracja 20 lat PKP Polskich Linii Kolejowych S.A.

Kliknij, aby zobaczyć więcej

Złote Spinacze Gala wręczenia nagród

Branżowa event, w którym nagradzani są twórcy z branży PR

Kliknij, aby zobaczyć więcej

Volkswagen Financial Services

Konferencja Volkswagen Financial Services pt. „Kierunek: mobilność”

Kliknij, aby zobaczyć więcej

LOT CX Day at LOT

Event pod hasłem „Pasażer w centrum uwagi”

Kliknij, aby zobaczyć więcej
PKP Energetyka Konferencja Top 400
Top 400 to coroczna konferencja, podczas której spółka podsumowuje miniony rok, dzieli się wiedzą oraz komunikuje strategię na przyszłość. Kolejny raz byliśmy odpowiedzialni za kompleksową realizację wydarzenia.
Kongres 590
Kongres 590 to największa konferencja dotycząca polskiego handlu o zasięgu międzynarodowym. Agencja El Padre aż cztery lata z rzędu zapewniała kompleksową obsługę wydarzenia, od logistyki i komunikacji, przez scenotechnikę i koordynację sześciu scen, po obsługę gości na miejscu.
PKP PLK Gala 20-lecia spółki
Wspólne świętowanie 20-lecia spółki PKP PLK uświetniła wykwintna kolacja, rozdanie nagród, nietuzinkowy tort oraz występ zespołu Kombii.
Złote Spinacze Gala wręczenia nagród
Złote Spinacze to konkurs skierowany do wszystkich podmiotów realizujących kampanie public relations. Ma on na celu zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży PR poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów w Polsce oraz edukacja środowiska biznesowego. Mieliśmy przyjemność zorganizować galę wręczenia Spinaczy.
Volkswagen Financial Services
Dwudniowa konferencja Volkwagen Financial Services pt. "Kierunek: mobilność" dotyczyła technologii przyszłości w sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych. Uczestnikami byli agenci sprzedaży ubezpieczeń z całej Polski, osoby pracujące w VWFS oraz przedstawiciele firm zewnętrznych.
LOT CX Day at LOT
Kolejny udany event za nami! Hasło przewodnie imprezy CX Day at LOT brzmiało „Pasażer w centrum uwagi”. Dlaczego? Głównym punktem programu były aktywności umożliwiające pracownikom LOT przejść ścieżką pasażerów lotniczych. Goście mogli otrzymać bilet do wybranego miejsca na świecie, a także odsłuchać rozmowy z Contact Center, napić się kawy i chwilę odpocząć przed „podróżą”. Dodatkowymi atrakcjami były panele i warsztaty tematyczne, a także konkurs i fotobudka AI generująca fotografie z różnych destynacji.