Idź do treci
Nawigacja mobilna

Związek Cyfrowa Polska Strefa marki

Strefa marki na Forum Ekonomicznym

Kliknij, aby zobaczyć więcej

Glovo Strefa marki

Strefa Glovo na Bulwarach Wiślanych w Warszawie

Kliknij, aby zobaczyć więcej

Rossmann Polska Strefa festiwalowa

Strefa festiwalowa marki na Orange Warsaw Festiwal

Kliknij, aby zobaczyć więcej

Radio ZET Strefa festiwalowa

Strefa marki na Open’er Festival

Kliknij, aby zobaczyć więcej

Polski Fundusz Rozwoju Forum Ekonomiczne

Strefa PFR w ramach Forum Ekonomicznego

Kliknij, aby zobaczyć więcej

Rossmann Polska Strefa festiwalowa

Strefa Rossmann Polska na festiwalach Open’er i OFF

Kliknij, aby zobaczyć więcej
Związek Cyfrowa Polska Strefa marki
Podczas tegorocznego Forum Ekonomicznego w Karpaczu stworzyliśmy strefę dla Związku Cyfrowa Polska. Pod hasłem „Let’s talk about technology” eksperci oraz przedstawiciele administracji i samorządów rozmawiali o różnych obliczach nowoczesnej technologii. Cztery główne motywy spotkania to #CyfrowaGospodarka, #CyfrowySamorząd, #CyfroweSpołeczeństwo oraz #CyfrowaSzkoła. Na odwiedzających czekały liczne panele dyskusyjne, prezentacje raportów, prelekcje, a przede wszystkim możliwość rozmowy z ekspertami i przedstawicielami najważniejszych firmy w branży nowych technologii.
Glovo Strefa marki
Dla naszego Klienta, Glovo, przygotowaliśmy zupełnie nową strefę i coś, czego na mapie Warszawy jeszcze nie było, czyli oficjalny punkt odbioru zamówień marki. Gdzie? Oczywiście nad Wisłą, w miejscu, które latem tętni życiem i gdzie zbierają się tłumy spragnione wakacyjnego klimatu, orzeźwiających drinków i pysznego jedzenia, czyli wszystkiego, co gwarantuje Glovo wraz z dostawą!
Rossmann Polska Strefa festiwalowa
Już po raz trzeci wspólnie z Rossmann Polska stworzyliśmy spektakularną strefę festiwalową, tym razem w ramach Orange Warsaw Festival. Odwiedzający mogli skorzystać z salonu beauty, usług barbera i studia ulotnych tatuaży. Jak zawsze w strefie „Czujesz Klimat?” prawdziwym magnesem były instaspoty. W 2024 roku gości przyciągały: łazienka odwrócona do góry nogami, wielka żółta kaczucha i megakoszyk, w którym zmieściłyby się każde zakupy zrobione w drogerii Rossmann. Strefa okazała się sukcesem - przyciągnęła masę ludzi, nawet w trakcie koncertów.
Radio ZET Strefa festiwalowa
Po raz kolejny z wielką przyjemnością przygotowaliśmy festiwalową strefę marki dla Radia ZET. Była huśtawka, miejsce do wychillowania między koncertami, świetna muzyka w tle, a wieczorową porą... impreza z DJ-em!
Polski Fundusz Rozwoju Forum Ekonomiczne
Przygotowaliśmy strefę marki dla Polskiego Funduszu Rozwoju w ramach XXXI Forum Ekonomicznego w Karpaczu.
Rossmann Polska Strefa festiwalowa
Strefa festiwalowa Rossmann - za dnia skromna, po zmroku zyskiwała nowe oblicze. Podświetlane trybuny, z których można było oglądać koncerty na scenie głównej, wielkie neony, mieniąca się elewacja i świecące huśtawki. A w środku masa atrakcji: kolorowe instaspoty, świetnie zaopatrzony bar oraz trzy stoiska beauty, gdzie można było dopieścić swój festiwalowy look. Dodatkową atrakcją były występy DJ-ów rozgrzewających parkiet do czerwoności. Przez cztery dni strefę odwiedziło ponad 100 tysięcy osób!